Let me play among the stars

Idag är jag ledig! Fick sova ända till Days började, fruktansvärt skönt. Sitter just nu och lyssnar igenom Mikas nya album, tycker hittills att Life in cartoon motion är mycket bättre. Men vi får se, den kanske grows on me. Hoppas det, jag gillar Mika! Trots att jag är ledig idag har jag ändå väldigt mycket att fixa. Ska skriva adress och grejjer på alla tackkort från stundenten (nej jag har inte skickat dem än), läsa dagens 10 sidor (minst) till skolan och sen se om jag kan få ett bättre erbjudande på lägenhet från Classic Travel. Den de erbjöd oss blev alldeles för dyr, förstår inte riktigt varför, han kan inte ha lyssnat på våra önskemål alls. Aja, förhoppingsvis löser det sig snarast!
Teater klockan 19.15 också. Ska bli sorgligt att meddela att jag ska lämna dem, men det är ju för en awesome anledning så det får väl överväga.

Så på grund av detta hetsiga schema lämnar jag er nu. Ska läsa i Film History, av ingen som helst anledning egentligen, men jag läser ändå. Får lite ångest annars.



Snart får jag se den utsikten igen


Kommentarer
Postat av: malin

visst gör man. samtidigt blir man lite putt på att man inte har chuck vid sin egna sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback