I pimpartagen

Ja, ni hörde rätt. Jag håller just nu på att pimpifiera något till min vän på hennes födelsedag! Kommer bli så fab. Det är allt jag har att säga. Det blir en fin färg på det hele i alla fall fall! Alltid något, man måste se till de där små detaljerna. Det är de som gör allting. Sitter nu och väntar på att färgen ska torka så jag kan måla klart. Men jag säger inte mer nu, för min framtida sambo kommer läsa det här inom kort.

Sitter nu och väntar på min käre vän Malin D! Vi har nu inte setts på väldigt länge, om man inte räknar vårat rendezvous på stationen i fredags. Frågan är vad vi ska hitta på. Lite glass, lite brottas i soffan och något avsnitt av något låter högst troligt. Det var längesen vi körde en sådan klassiker. För ja, det hände alltför ofta förr i tiden. Och kommer göras igen allför ofta när hon flyttar hem igen. Men jag gillar't skarpt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är SJUKT nyfiken!!

Postat av: M

Hahaha, den där bilden togs första dagen när vi skulle till TG och vi skulle spela ledsna! Gick ju otroligt bra!

2009-09-23 @ 11:24:59
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback