House ikväll!

Dissar Idol så förbannat hårt idag. Jag och Sanna har mycket viktigare saker att ta itu med! Hon hittade precis ett flyg för 55 kr. What liksom? Känns ganska absurt, men kör hårt! Vi har även hittat (eller vi och vi, mamma R hittade) en jättebra sida med möblerade lägenheter som var mycket billigare än de vi har tittat på. Det gillar jag skarpt. Just nu håller vi på att bestämma när vi ska åka, lite kaos om just den frågan men det löser sig. Precis som allting annat i slutändan.

Ikväll börjar House och jag är så sjukt pepp över detta skeende! Det kommer bli ett jobbigt avsnitt, det känner jag på mig, med tanke på hur förra säsongen slutade. Men ack vad jag har saknat Dr House och alla hans .. eh .. vänner. Men som sagt, missa inte House ikväll. Jag kommer sitta bänkad med ett par knäckemackor och en kopp te. Kallt och mörkt som i en isbjörns rövhål här borta hos mig så det kan bli fint. Kan riktigt känna smaken av knäckemacka med ost i munnen ... förlåt, tappade fokus.

Smell yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback