Studieuppehåll

Sitter här, mätt i magen efter en god lunch. Jag brukar aldrig äta lunch men när man är hemma såhär hela dagen blir man uttråkad så då kan man lika gärna äta för att ha något att göra. Så nu har jag ätit, intressant. Har hamnat i en period där jag inte kan somna på kvällarna, även fast jag gick upp halv åtta igår somnade jag inte förrens två. Härligt, verkligen. Kan inte slappna av, för mycket tankar som snurrar runt i huvudet så fort jag stänger ögonen. Aja, det släpper väl snart förhoppningsvis.

Gick ut och kollade i brevlådan och vad låg där om inte mina nya skor! Jag blev ytterst glad över detta. Det är svarta mockaboots med 10 cm klack. Jag blir alltså väldigt, väldigt lång i dessa skor. Men de är så fruktansvärt snygga, helt enkelt sjukt fab, att det inte gör ett skit. Så nu ska jag öva lite på att gå i dem. Men först av allt ska jag hitta min kamerasladd så jag kan visa dem i deras yttersta prakt.

För övrigt, anledningen till att jag är hemma är att jag har tagit studieuppehåll med anledning av den stundande flytten. So, there you have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback