Nervös

Nervös? Jag? Nä, nu förstår jag inte alls vad ni menar. Satt uppe till klockan 2 igår, lyssade på musik och lite så. När jag fick gå därifrån la jag mig i sängen och läste och sen kunde jag verkligen inte sova. Tror jag knoppade in runt 3 men är ej säker. Detta fick jag lida för idag då jag vaknade upp vid halv 12 istället för 9 som var tanken. Inte bra alls. Men jag kommer ändå inte kunna sova i natt så det spelar väl ingen roll. Måste gå upp senast klockan 3, härligt va?

Igår införskaffade jag mig även en ny mobil. En likadan som min vän Haniis har. Min "gick sönder" igen i lördags. Varför jag skriver i "" är för att den aldrig har funkat så man kan väl inte säga att den gick sönder. Den startade om sig själv säkert 10 gånger och pappa kände att den kan inte gå sönder i Paris, det håller inte. Så vi susade iväg till Phone House där killen i kassan uppmanade till försäkringsbedrägeri och promotade sin iphone. Härlig kille det där, verkligen. Annars gick gårdagen åt att syssla med packning, som jag idag måste plocka ut saker från för väskan blir för tung, och att träffa emma, malin och issa. Malin kommer förbi även ikväll för att hämta nycklar och busskort. Hon ska bli professionell hundvakt, det kommer gå bra, Hedd och hon kommer mycket bra överens.

Nä, nu ska jag packa klart så jag kan packa upp igen. Logiken i den meningen tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback