Måste börja packa!

Sov hos broder igår, skulle hämta hem hunden och tänkte att då kunde jag lika gärna sova över så slapp jag åka så sent med djuret. Så vi tittade på TV och snackade lite skit mest hela kvällen. Åkte hem nu tidigt på morgonen och det var ingen walk in the parc direkt. Hon gnällde, var all over the place och jag vet inte allt. Har rivsår som bekräftar min historia, det kan jag säga er. Fick även träffa Emma inne i stan på dagen och Malin och Sanna joinade oss. Vi fick även prata med Emmas vän i Kanada. Det var jätteroligt, han skulle prata svenska. Jag fick lyssna på varenda fras han kunde. Han började vårt samtal med att skrika ALBY ALBY, jag trodde jag skulle dö av garv. Vi avslutade kvällen med att käka på kungshallarna (min sista tikka masala på ett halvår!!) och sen åkte jag och Sanna tillbaka mot förorten.

Nu sitter jag här i valet och kvalet. Funderar på att dra in resväskan och börja packa. Mest kolla så att allt får plats och vikten. Vi flyger med Ryanair vilket gör att vi bara får ha med oss 15 kg per väska. Vi planerar att ha en varsin och sen en gemensam med skor och sådant. Så joo, jag går nog ut och hämtar in resväskan i alla fall, så får vi se hur långt jag kommer efter det...

Kommentarer
Postat av: Siri

Fan, kan inte. Tävlar på söndag.



Jag får helt enkelt åka till Paris sen istället, så reservera en soffa till mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback