Gårdagen i stort

Helvete vad det har blivit kallt! Var på fotboll igår (DIF-Trelleborg) och höll seriöst talat på att frysa sönder när jag satt där och hejade på mitt tappra lag. Vi hade så många chanser, verkligen så många, men ingen satt. Och jag måste säga att Pa Dembo Tourray storspelade i gårdagens match. Vilka räddningar han fick till! Där ska vi tacka vår lyckliga stjärna, alltså Paddan, för att han lyckades hålla nollan med ett försvar som inte var det bästa. Jag menar, Tauer var ju inte på plan så hur bra kan det gå då? På kvällen gick jag hem till Daniel. Där satt han på mig halva kvällen och slog mig. I have the scars to prove it! Men ... my revenge will come...när han minst anar det.

Idag ska jag städa mitt rum, grundligt också. Då kanske jag kan hitta min försvunna kamerasladd. Annars är det bara till att köpa en ny för jag måste ha med den till Paris, det håller inte annars. Ni måste självklart få se bilder. På tal om Paris så kommer detta medföra lite skillnader i bloggen, på vilket sätt kommer ni snart att få veta.

Nej, borsta tänderna och sen clean, clean, clean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback