Cookiemonster

Idag är det kanelbullens dag och jag har inte ätit en endaste bulle. Har istället ätit kakor, det är mer min grej. Kakmonster, that's me. Har i alla fall nu städat mitt rum men fortfarande inte hittat min kamerasladd, så det blir bara till att åka in och köpa en ny. Verkligen jätteroligt, verkligen. För övrigt, ni minns att jag efterlyste min mössa? Igår när jag stod och väntade på bror utanför stadion och han kommer glidandes från tunnelbanan, vad har han då inte på sig? Jo, min mössa! Jag visste att han hade den, och det roliga är att jag frågade honom om han hade den och han svarade nej. Det aset.

Nu ska jag duscha och sen vänta på att Sanna ringer. Vi ska boka våra biljetter ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback