-

Det är liksom ödet. Verkligen. Men ni kan väl komma till mig på söndagarna när jag sitter där alkoholiserad och jävlig och ge mig lite social kontakt? Har hört att man behöver lite sådant för att överleva. Så på söndagarna kan ni väl komma? Förvänta er inte några bullar, det kommer jag inte att ha. Men jag hoppas att ni kommer ändå, det vore trevligt. När ni har gått vidare med era liv medan jag fortfarande står fast vid samma punkt, som jag alltid har gjort. Tänk på mig då, på söndagarna. När ni har haft en fin familjelunch med era familjer. Tänk då på mig som sitter i mitt ruckel någonstans, utan elektricitet och utan rinnande vatten. Ni kanske kan ta med er en bulle till och med? Ni får tänka på att det kanske är det enda jag har ätit på hela veckan. Flytande föda lär ju vara min melodi då i mitt livs svacka.

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: siri

JAG VET KVINNA. Han är typ läckrast i världen.



Hur blir det med er fest? Can't wait to see y'all.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback